nedeľa 3. apríla 2016

Marcové zúčtovanie

Čo sa týka čítania, marec bola pre mňa, najmä vďaka výberu kníh a Veľkonočným sviatkom, nadmieru úspešný. Už si ani nepamätám, kedy som naposledy prečítala 5 kníh za jeden mesiac. Avšak s pozeraním filmov to bolo v marci ešte úbohejšie ako po minulé mesiace. Snáď sa v apríli trochu polepším.



Knihy:

Winter - M. Meyer (recenzia)
Veľké finále The Lunar Chronicles bolo ako inak úžasné. A celý príbeh bol skvele uzavretý. Ak ste teda fanúšikom tejto série, ale poslednú knihu ste si zatiaľ neprečítali, neviem na čo čakáte.





Stars Above - M. Meyer (recenzia)
Keďže po dočítaní Winter mi bolo smutno, hneď som sa pustila do krátkych príbehov v Stars Above, ktoré boli samozrejme skvelé, aj keď poväčšinou smutné. Rozhodne knižka, ktorú žiadny správny fanúšik TLC nesmie prehliadnuť.




Maybe Someday - C. Hoover (recenzia)
Moja druhá kniha od Colleen Hoover na ktorú som sa chystala už dosť dlho. Znova nesklamala, aj napriek tomu, že neobsahovala toľko prekvapení a zvratov ako som dúfala že bude. Určite však stojí za prečítanie ak máte radi Colleen Hoover alebo súčasné/new adult knihy.

Maybe Not - C. Hoover (recenzia)
Skvelý a ešte vtipnejší doplnok k Maybe Someday. Takže ak sa vám páči Maybe Someday a obľúbili ste si Warrena, Maybe Not sa vám bude možno páčiť ešte viac.

Wonder - R. J. Palacio (recenzia)
Táto kniha vo mne občas vyvolávala rozporuplné pocity, možno najmä preto, že je dosť odlišná od toho, čo väčšinou čítam. Avšak celkovo som si ju užila a odporučila by som ju aj iným.






Filmy a seriály:

Zahanbene priznávam, že za marec som nevidela ani jeden film a zo seriálov som tiež nepozerala nič nad rámec toho, čo pravidelne sledujem. Nie je teda čo hodnotiť.

Nákupy:

Keďže som v marci dokončila sériu The Lunar Chronicles (ktorú som čítala na čítačke kníh) a úplne sa zamilovala, po dlhom pátraní sa mi podarilo kúpi všetky štyri základné knihy v angličtine. Bohužiaľ sú to iba paperbacky (hardbacky sú podľa mňa krajšie, ale aj drahšie) ale aj tak som rada, že ich mám teraz na poličke.

Plány na apríl:

Nechcem si dávať žiadne konkrétne plány, keďže väčšinou aj tak siaham po knihe podľa toho, ktorá sa mi pozdáva v danom momente, ale pravdepodobne to bude znova mix niečoho, čo chcem vyskúšať lebo je to populárne a niečoho, čo ma zaujalo samo o sebe.

2 komentáre:

  1. Pět knih je parádní bilance :) Žádnou z knih jsem nečetla, ale chystám se na Colleen Hooverovou, asi začnu Odvrácenou tváří lásky :) Hezký večer a těším se na další příspěvky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kiež by som vždy mala toľko času a motivácie aby som prečítala 5 kníh za mesiac. Snáď zasa cez prázdniny. Na tú knihu sa čoskoro chystám aj ja. Dúfam, že bude aspoň taká dobrá, ako ostatné od Colleen. :)

      Odstrániť