streda 9. novembra 2016

Októbrové zúčtovanie

V návale školských povinností som na októbrové zúčtovanie takmer úplne zabudla. Ale keďže aj neskoro je lepšie ako nikdy, prinášam vám ho teraz.


Knihy:

Crown of Midnight - Sarah J. Maas (recenzia)
Druhé pokračovanie tejto série sa od prvej časti dosť líšilo, ale stále si zachovalo tie správne veci veľmi sa mi páčilo. Táto kniha mi prišla akčnejšia a dramatickejšia ako tá prvá, prekvapenia a zvraty nastávali počas celého deja a nie iba na konci. Čiže rozhodne netrpí syndrómom druhej knihy.

The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky (recenzia)
Túto nekonečne omieľanú a ospevovanú knihu som mala na svojom zozname už pomerne dlho a zhltla som ju za dva dni. Neviem ani presne opísať čo sa mi na nej tak páčilo, ale čítala sa veľmi rýchlo a jednoducho a napriek tomu, že obsahovala iba malé množstvo zvratov či tajomstiev (ktoré v príbehoch tak milujem) veľmi som si ju užívala.

Heir of Fire - Sarah J. Maas (recenzia)
Po veľmi zaujímavom konci druhej knihy som sa na tú tretiu veľmi tešila, no zároveň sa aj trochu obávala toho, kam príbeh smeruje. Tretie pokračovanie nám ponúklo veľa nových informácií z minulosti hlavnej postavy a spoznali sme aj nejaké nové, dôležité a zaujímavé postavy, ale celý čas som mala pocit, ako by sa dej iba rozbiehal a nič dôležité sa tam nestalo do posledných kapitol. Nie je to však dôvod na to, aby som túto sériu vzdala.

The Duff - Kody Keplinger (recenzia)
Ak máte radi tínedžerské romantické komédie, táto kniha by mohla byť vhodná pre vás. Občas som pri čítaní totiž mala pocit, že skôr sledujem dej filmu ako knihy. No napriek tomu, že niektoré scény boli trochu predvídateľné a celý dej nebol nejak šokujúci, tak bola kniha zaujímavá a raz či dva krát ma aj prekvapila. Ak túžite po niečom pomerne jednoduchom a oddychovom, no nie úplne nerealistickom a presladenom, The Duff by mohla byť tá správna voľba.

Filmy a seriály:


Stranger Things
Áno, aj ja som konečne dala šancu tomuto seriálu, ktorý v posledných mesiacoch ohúril celý svet. Príbeh, postavy aj herecké výkony sa mi páčili a rozhodne sa teším aj na druhú sériu (no zároveň sa aj trochu obávam). Avšak všetky tie ódy, ktoré som na tento seriál predtým počula spôsobili, že som očakávala niečo, od čoho sa nebudem môcť odtrhnúť od prvej minúty, a to sa bohužiaľ nestalo. Stále som si však v rámci prokrastinácie pozrela všetkých osem častí za dva dni a neľutujem to.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára