piatok 7. októbra 2016

Septembrové zúčtovanie

September vyzerá, čo sa počtu dokončených kníh týka, ako celkom úspešný mesiac. Bohužiaľ nie zo všetkých prečítaných kníh som bola tak nadšená, ako by som chcela byť. Zvládla som si však aspoň pozrieť dva filmy, no aj tak sa k môjmu cieľu (15 filmov za rok) nepribližuje veľmi rýchlo. 

Knihy:

Since You've Been Gone - Morgan Matson (recenzia)
Môj druhý pokus s touto autorkou vyšiel lepšie ako ten predchádzajúci a tento, relatívne oddychový, letný príbeh sa mi veľmi páčil. Zo začiatku som síce mala nejaké výhrady k priateľstvu dvoch hlavných postáv, ale ku koncu som si už ich vzťah obľúbila, rovnako ako aj všetky ostatné postavy. Minimálne za pokus to stojí.

What Alice Forgot - Liane Moriarty (recenzia)
O Liane Moriarty som v poslednom čase počula skvelé veci a tak som sa aj ja konečne rozhodla prečítať si jednu z jej kníh, ktorú som už mala na poličke istý čas. Príbehy o strate pamäti ma vždy fascinovali a tento bol navyše obohatený o tajomstvo, ktoré sa pomaly odhaľovala. Nešlo síce o žiadny dramatický a šokujúci príbeh, ale aj tak som si túto knihu veľmi užila.

Throne of Glass - Sarah J. Maas (recenzia)
Konečne som sa aj ja rozhodla pustiť do tejto populárnej série o nájomnej vrahyni a aj keď fantasy nie je práve môj šálok kávy, prvá kniha sa mi zatiaľ celkom pozdávala. Dej je zaujímavý a postavy sympatické. Nie som síce zatiaľ skalnou fanúšičkou, ale v čítaní rozhodne budem pokračovať a dúfam, že ďalšie knihy budú už len lepšie.

We Were Liars - E. Lockhart (recenzia)
Do tejto krátkej knižky som vkladala veľké nádeje. Realistický príbeh zo súčastnosti zahalený tajomstvom je niečo, čo si vždy rada prečítam. A aspekt tajomstva bol podľa mňa spracovaný veľmi dobre. Avšak postavy som si veľmi neobľúbila a štýl písania sa mi tiež práve nepozdával, takže som sa do samotného príbehu a postáv nezamilovala dostatočne na to, aby som tajomstvá a zvraty dostatočne ocenila.

Alice in Wonderland - Lewis Carroll (recenzia)
Síce som od tejto knihy nemala žiadne prehnané očakávanie a siahla som po nej viac-menej z núdze, som z nej sklamaná. Tento veľmi populárny príbeh ma vôbec nezaujal a väčšinu času som bola dosť zmätená z toho, čo postavy robili a hovorili. Krajina zázrakov však vyzerá byť veľmi zaujímavý svet, škoda len, že iní tvorcovia tento námet spracovali lepšie.

Filmy:

Nerve
O tomto filme som toho veľa nevedela, ale trailer ktorý som predtým videla v kine ma veľmi zaujal. Väčšina tínedžerov sa totiž úplne zblázni do hry o život, kde plnením bláznivých úloh môžu vyhrať veľké peniaze. Kým na začiatku sú ale úlohy pomerne jednoduché a bezpečné, postupne sa stávajú oveľa bláznivejšími a život ohrozujúcimi. Tento film bol pre mňa veľmi zaujímavý a aj celkom napínavý a na konci som si vôbec nebola istá, ako to nakoniec celé dopadne. Aj keď niekedy boli postavy a ich rozhodnutia úplne hlúpe, stále si myslím, že za to film stojí.

Inside Out
Konečne som sa aj ja dostala k tomuto Disney filmu, ktorý všetci zbožňujú a veľmi som si ho užila. Príbeh, kde emócie človeka majú svoj vlastný život a príhody bol vtipný, vzrušujúci a najmä originálny. Na Disney film prekvapivo málo smutné, ale to mi vôbec nevadí. Ak máte radi animáky, rozhodne odporúčam.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára