pondelok 1. augusta 2016

Júlové zúčtovanie

Napriek tomu, že v júli už boli moje vysokoškolské prázdniny v plnom prúde, čítanie mi vôbec nešlo tak od ruky ako by som chcela. Na druhú stranu som sa však aspoň trochu polepšila v pozeraní filmov, aj keď je moja bilancia stále mizerná.


Knihy:

A Court of Thorns and Roses - Sarah J. Maas (recenzia)
Konečne som aj ja vyskúšala nejakú knihu od tejto autorky a nebola som sklamaná. Z nového prerozprávania Krásky a zvieraťa som síce nebola tak odvarená ako väčšina ľudí, ale na to, že fantasy nie je mojim preferovaným žánrom som si príbeh užila.

Everything, Everything - Nicola Yoon (recenzia)
Everything, Everything je príbeh o dievčati, ktoré kvôli svojmu zdravotnému stavu nemôže opustiť svoj dom. Je alergická na svet a čokoľvek na čo vonku narazí by ju mohlo zabiť. Keď sa však do vedľajšieho domu nasťahuje nový chlapec v jej veku, začne prehodnocovať svoj doteraz nudný život. Na túto knihu som sa tešila, no aj na môj vkus bola príliš presladená a idealistická.

A Court of Mist and Fury - Sarah J. Maas (recenzia)
Pokračovanie tejto fantasy série bolo u mňa tento mesiac kameňom úrazu. Napriek zaujímavému deju som sa touto vyše šesťsto stranovou knihou prehrýzala naozaj pomaly. Od prvého dielu sa dosť odlišuje, ale kvalitu si podľa mňa ponechala rovnakú ak nie lepšiu.

Filmy a seriály:

Finding Dory
Nema som videla iba raz a už si dej detailne nepamätám ani som nikdy nečakala na jeho pokračovanie, takže ma tento film v porovnaní s niektorými ľuďmi nechával úplne chladnou. Avšak keď ho v našom kine hrali už po druhý krát (čo je v našom meste nezvyčajné) a dokonca za zníženú cenu, chopila som sa šance a vybrala sa si ho pozrieť. Hľadá sa Dory je skvelým príkladom Disney rozprávok. Mix humoru aj dojemných scén, trochu akcie a skvelé postavy. Nemám mu čo vyčítať.


The Amazing Spider-Man
Od minulého leta sa považujem za Marvel fanúšičku, no čo sa týka filmov, ktoré nespadajú do MCU, mám stále veľké resty a pomaly sa snažím ich dobehnúť. A Spider-Man rozhodne patrí medzi filmy, ktoré by mal každý takýto fanúšik vidieť. Tento film rozhodne nesklamal. Príbehy o tom, ako sa superhrdinovia stali tým, čím sú ma vždy bavia a okrem kopy akcie ma Spider-Man rozhodne aj rozosmial. Nič viac od filmu nepožadujem.


The Amazing Spider-Man 2
Samozrejme po úspešnej prvej časti som si musela pozrieť aj tú druhú, ale z nejakého dôvodu už ma až tak nezaujala. Nemala som pocit, že by priniesla niečo nové a lepšie. Ale za zhliadnutie stále stojí.

Agents of S.H.I.E.L.D
Nikdy som nemala v pláne tento seriál pozerať a vlastne už ani neviem, prečo som sa nedávno rozhodla mu dať šancu (okrem toho, že tiež patrí k Marvelu) ale rozhodne som rada, že som to urobila. Síce ešte nemám za sebou všetky časti, ale som rada, že som toto rozhodnutie učinila. Prvá séria síce začínala trochu pomaly a druhá sa príliš sústredila na veci, ktoré ma nezaujímali, ale zvyšok ma veľmi baví. Taktiež odporúčam.

Plány na august:

Keďže moje čítanie v júli nebolo také úspešné ako som dúfala, budem sa snažiť sa trochu polepšiť. V prvom rade určite siahnem po novom Harry Potterovi z ktorého mám zatiaľ trochu zmiešané pocity. Potom by som sa rozhodne chcela pustiť do kníh s letnejšou tematikou, keďže leto nám čoskoro skončí a tieto knihy už nebudú také aktuálne. Držte mi palce aby sa mi aspoň tento krát moje plány vydarili.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára