streda 25. mája 2016

Knižné tipy: Letné čítanie 2016

Síce to tak vonku vždy nevyzerá, ale leto nám už pomaly klope na dvere a je čas prichystať si nejaké letné čítanie. Ja už si niekoľko týždňov hľadám nejaké ľahké romantické čítanie s nádychom leta a rozhodla som sa, že keď už všetky tieto knihy nezvládnem prečítať sama, aspoň sa s vami o ne podelím a možno vás inšpirujem.


Morgan Matson
 


O Morgan Matson som od zahraničných booktuberov veľa počula, ale zatiaľ som žiadnu z jej kníh nevyskúšala. Všetky sa témou viažu k letu, takže predpokladám, že je aj ideálny čas na ich čítanie.

Lauren Morrill


Túto knihu mám na svojom goodreads zozname už veľmi dlho a vôbec netuším ako sa mi tam dostala, lebo som o nej asi nikdy od nikoho nepočula. Ale aj keď sa dej údajne odohráva na jar, vyzerá do byť vhodná knižka na leto. Ak s ňou niekto máte skúsenosti, rozhodne chcem o tom vedieť.

Sarah Dessen


Ďalšia autorka o ktorej som veľa počula, no zatiaľ nič nevyskúšala. Na poličke mi už však ležia dve jej knihy a určite sa do nich toto leto pustím. Síce podľa popisu nie každá z jej kníh znie zrovna oddychovo a letne, ale obálky tak pôsobia a rozhodne ma lákajú.

Huntley Fitzpatrick 


Tieto knihy síce majú na goodreads zmiešané hodnotenia a sama sa vám za ne zaručiť nemôžem, javia sa ako pohodové letné príbehy.
Jenny Han

Čo môže byť letnejšie ako séria s názvom "Summer"? To snáď hovorí za všetko.

Stephanie Perkins


Možno ste už počuli o zbierke Vianočných príbehov, ktoré vyšli v knihe 'My True Love Gave to Me: Twelve Holiday Stories'. Teraz však prichádza leto a s ním aj letná verzia tejto knihy.


Čítali ste už niektoré z týchto kníh? Alebo sa aspoň na niektoré z nich chystáte? Rozhodne mi dajte vedieť po ktorej z nich mám siahnuť skôr poprípade do komentárov pridajte svoje vlastné letné odporúčania.




2 komentáre:

  1. Skvělý nápad na článek, Marti :) Já zatím nemám s žádnou tebou vybranou autorkou zkušenost, ale třeba se k nějaké přes léto dostanu :) Přeji hezký večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak snáď sa obe cez leto dostaneme aspoň k niektorej z tejto kníh.

      Odstrániť